Ups!
Coś niepokojącego dzieje się z produktem, który zakupiłeś w naszym sklepie?
Bez obaw! Zajmiemy się tym błyskawicznie!

Naszą największą satysfakcją jest Twoje zadowolenie!

Zależy nam na tym, abyś poświęcił na reklamację jak najmniej czasu. System Door to door to bezpieczeństwo, wygoda, a przede wszystkim - krótki czas realizacji! Usługa jest przy tym całkowicie darmowa.

Door to door w 3 prostych krokach:
1. Skontaktuj się z serwisem producenta (przygotuj kartę gwarancyjną i dowód zakupu).
2. Wadliwy lub uszkodzony produkt zabierze od Ciebie przedstawiciel producenta.
3. Po wymianie lub naprawie produktu zwróci go ponownie do Ciebie.
A transport od i do klienta odbywa się całkowicie za darmo!

Pati i Maks jest autoryzowanym puntem sprzedaży. Dzięki temu bez trudu skorzystasz u nas z usługi Door to Door!

Sprawdź, czy produkt, który chcesz zareklamować, wyprodukowany został przez jedną z poniższych marek:

  

  

  

  

  

  

  

Jak zgłosić problem?
Tak, jak Ci wygodnie. Możesz osobiście, mailowo, wysyłasz list lub paczkę.
Jeżeli dokonałeś zakupu w sklepie internetowym, napisz do nas maila na adres: reklamacje@patiimaks.pl.

Pobierz formularz zgłoszenia reklamacyjnego >>

Jak rozwiązujemy problem?
Najszybciej jak to możliwe! Teoretycznie mamy 14 dni na udzielenie odpowiedzi, ale statystyka pokazuje, że robimy to dużo szybciej. W niektórych przypadkach potrafimy rozwiązać problem na miejscu lub w ciągu kilku dni.

Czego możesz żądać?
Możesz żądać naprawy, wymiany na nowy produkt, zwrotu gotówki.

Ważne informacje:
Jeżeli zależy Ci na szybkim rozwiązaniu problemu, współpracuj z nami, uważnie słuchaj naszych wskazówek i udzielaj potrzebnych informacji. Przygotuj potrzebne dokumenty i zanim narazisz się na jakiekolwiek dodatkowe, niepotrzebne koszty, skontaktuj się z nami.

Co możesz zgłosić w ramach reklamacji?
Możesz zgłosić każdą wadę lub usterkę, braki, a także wszelkie wątpliwości i pytania dotyczące działania lub właściwości produktu.

Ile masz czasu na zgłoszenie?
Od chwili zakupu na zgłoszenie w ramach reklamacji masz dwa lata lub dłużej.

Czy w przypadku wady, która wystąpiła w okresie 14 dni od zakupu, mogę odstąpić od umowy bez podawania przyczyny?
Jest to prawo związane z przepisem, który nie jest bezpośrednio związany z reklamacją i nie oznacza, że można zwrócić produkt niezależnie od jego stanu i okoliczności. Ten zapis ma zastosowanie tylko w wybranych przypadkach. Jest to prawo, które nie dotyczy produktów używanych poza zakresem zwykłego zarządu oraz użytkowanych niezgodnie z instrukcją. Dotyczy to wyłącznie zakupów dokonywanych na odległość. Składając reklamację, możesz ubiegać się o zwrot pieniędzy. Jeżeli masz wątpliwości, w zakresie tego, jakie postępowanie będzie możliwe i najdogodniejsze, skontaktuj się z nami.

WARTO WIEDZIEĆ!

1. Każdy produkt zakupiony u nas, w przypadku wystąpienia wady podlega reklamacji przez okres dwóch lat od zakupu.

2. Są produkty objęte dłuższa gwarancją niż okres dwóch lat. Owe dodatkowe świadczenia określa Karta Gwarancyjna lub inny dokument. Pamiętaj zadbać o to, aby mieć tam wymagane pieczątki i nie zgubić karty!

3. Nawet produkty objęte Gwarancją krótszą niż dwuletnia, możesz reklamować w naszym sklepie przez okres dwóch lat na podstawie dowodu zakupu.

4. Jeżeli Twój produkt jest objęty gwarancją, ale nie możesz znaleźć Karty Gwarancyjnej, a nie minęły 2 lata od zakupu, to nadal możesz reklamować produkt w naszym sklepie dzięki posiadanemu dowodowi zakupu.

5. W ramach procesu reklamacyjnego mamy prawo udzielić odpowiedzi na zgłoszenie w ciągu 14 dni i usunąć wadę w czasie koniecznym. Staramy się udzielać odpowiedzi w terminie 3 dni i usuwamy wady niezwłocznie. W przypadku braku możliwości usunięcia wady, wymieniamy produkt na nowy lub zwracamy pieniądze.

6. Pamiętaj, że pozytywnemu rozpatrzeniu reklamacji sprzyja:
a) Posiadanie dowodu zakupu
b) Posiadanie karty gwarancyjnej
c) Brak ingerencji w produkt
d) Użytkowanie produktu zgodnie z instrukcją
e) Dostarczenie czystego produktu do naszego sklepu

7. Uwierzytelnij problem lub szkodę w formie zdjęć lub filmu. Pomocne może okazać się każde zdjęcie lub ujęcie! Kiedy opis nie wystarczy, poprosimy Cię o dostarczenie produktu lub przesłanie wspomnianego materiału. Warto więc uchwycić go w chwili występowania problemu i przekazać nam od razu. Wszystko zależy od sytuacji oraz aktualnych Państwa i naszych możliwości. Odpowiednia dokumentacja zdjęciowa może przyśpieszyć rozwiązanie problemu.

8. W przypadku reklamacji związanych z przesyłkami kurierskimi pamiętaj, że będzie potrzebny protokół szkody. Możesz go spisać wraz z kurierem w trackie odbioru paczki lub w terminie max. 7 dni. dlatego oprócz sporządzenia protokołu szkody zadbaj o odpowiednie udokumentowanie problemu.

9. Wady zgłoszone później niż w okresie 2 miesięcy od ich wystąpienia zgodnie z przepisami, nie są uznawane.

10. Gwarancja producenta - jest określona na dany okres od daty zakupu (na podstawie karty gwarancyjnej lub / z dokumentem zakupu – paragon, faktura)

11. Przy każdym produkcie wystawionym w sklepie internetowym patiimaks.pl powinien byc widoczny okres gwarancji. Najczęściej jest to okres 12 lub 24 miesięcy.

12. Podstawowe definicje:
a) Rękojmia to okres odpowiedzialności sprzedawcy za produkt, trwający 2 lata od daty zakupu.
b) Gwarancja to okres odpowiedzialności producenta, w zakresie wyznaczonym przez producenta, za wybrane przez producenta wady i usterki, w określonym przez producenta okresie.
c) Reklamacji podlegają wady ukryte produktu wynikające z błędów materiałowych lub procesu produkcyjnego. Oznacza to jednocześnie że gwarancji, rękojmi nie podlegają uszkodzenia wynikające z użytkowania towaru niezgodnie z:
- przeznaczeniem
- wytycznymi producenta
- instrukcją
- wskazówkami obsługi

13. Informujemy, że każdy towar poddany jakimkolwiek modyfikacjom traci prawa reklamacyjne.

14. Jeżeli weryfikacja wady lub jej usunięcie nie jest możliwe bez dostarczenia produktu do odpowiedniego serwisu lub obsługi sklepu, zgłaszany do reklamacji produkt musi zostać niezwłocznie dostarczony do sprzedawcy.

15. W przypadku uznania reklamacji, czyli jej pozytywnego rozpatrzenia, koszty dostawy produktu są zwracane klientowi w kwocie nie większej niż konieczna do dostarczenia najtańszymi dostępnymi środkami, wyłącznie na terenie Polski.

16. W przypadku usunięcia wady, która powstała z przyczyn innych niż wada produktu, np. z powodu użytkowania niezgodnie z instrukcją, koszty dostawy nie są zwracane klientowi.

17. W przypadku uzasadnionej reklamacji, po wcześniejszych ustaleniach, sklep odbiera i dostarcza produkt do klienta na swój koszt, wyłącznie na terenie Polski.

18. Od chwili gotowości reklamacji do odbioru należy ją odebrać w terminie 3 miesięcy lub skontaktować się z obsługą. W przypadku braku odbioru w ww. terminie i braku odpowiedzi na wysyłane pisma, produkt zostanie zutylizowany.

19. W przypadku nie pozostawienia przez klienta danych kontaktowych do klienta, rozpatrzona reklamacja będzie oczekiwała na kontakt ze strony klienta maksymalnie 3 miesiące. Obsługa nie odpowiada za brak możliwości kontaktu z klientem.

21. W przypadku wysyłania reklamowanego produktu należy wysłać paczkę na adres: 
a) w przypadku zakupów internetowych: Pati i Maks, ul. Polna 40, 60-533 Poznań,
b) w przypadku sklepu stacjonarnego w Poznaniu: Pati i Maks, ul. Polna 40, 60-533 Poznań,
c) w przypadku sklepu stacjonarnego w Gorzowie: Pati i Maks, ul. Targowa 9A, 66-400 Gorzów Wielkopolski.

Produkt musi być zapakowany w sposób właściwie zabezpieczający towar oraz zawierać dokumenty pozwalające na kontakt z klientem i wstępne zapoznanie się z sytuacją reklamacyjną. Istotne dane to: imię i nazwisko klienta, adres do korespondencji, nr. Telefonu kontaktowego, adres e-mail do kontaktu, opis wady, oczekiwania klienta. Prosimy o załączenie dowodu zakupu. Dokumentacja powinna zostać załączona w sposób umożliwiający łatwe jej odnalezienie i zapobiegający usunięciu wraz z opakowaniem zabezpieczającym.

20. Niektóre produkty dają Ci możliwość reklamowania towaru bezpośrednio w serwisie, niekiedy w ramach usługi Door to door. W przypadku problemów w którejkolwiek z innych form reklamacji, niż złożenie jej bezpośrednio u nas, prosimy o niezwłoczny kontakt i opisanie sytuacji, w której Twoim zdaniem serwis postępuje niewłaściwie.

21. Jeżeli występuje wada, nie ma znaczenia w którym sklepie Pati i Maks zakupiłeś produkt. 

22. Na każdy zakupiony u nas produkt, możesz złożyć reklamację w dowolnym najbliższym oddziale. Dotyczy to również zakupów przez internet.

23. Zgłaszając reklamację w oddziale, w którym zakupiłeś produkt, możesz przyśpieszyć proces reklamacji. Oczywiście nie jest to obowiązek, ale może mieć wpływ na czas rozwiązywania problemu.      

W razie wątpliwości prosimy o kontakt.

----

Door to door Baby Jogger:
Mail: serwisdad@euro-trade.pl
Telefon: (12) 61 44 151
Fax: (12) 651 04 40

Door to door Chicco:
Mail: info@chicco-service.pl
Telefon: +48 22 110 08 47
Formularz: kliknij tutaj

Door to door Cybex:
Mail:info@cybex-service.pl
Telefon: (22) 110 08 47
Formularz: kliknij tutaj.

Door to door marki Maxi-Cosi:
Mail:PL-MC-serwis@dorel.eu
Telefon: (32) 246 60 80
Formularz: kliknij tutaj.

Door to door Mutsy:
Mail: reklamacje@miko.poznan.pl
Telefon: (48) 61 842 29 74 wew. 3

Door to door Quinny:
Mail: PL-MC-serwis@dorel.eu
Telefon: (32) 246 60 80
Formularz: kliknij tutaj.

Door to door Silver Cross:
Mail: serwis@silvercrossbaby.pl
Formularz: kliknij tutaj.

Door to door X-Lander:
Mail: support@x-lander.com z tytułem reklamacja
Formularz i szczegóły: kliknij
tutaj

Door to door Baby Design:
Mail: serwis@babydesign.eu
Telefon: (34) 364 30 53

Door to door Graco:
Mail: serwisdad@euro-trade.pl
Telefon: (12) 61 44 151

Door to door Jane:
Mail: serwisdad@euro-trade.pl
Telefon: (12) 61 44 151

Door to door Recaro:
Formularz: kliknij tutaj.

Door to door Lego:
Formularz: kliknij tutaj.

Door to door Playmobil:
Formularz: kliknij tutaj.

Door to door Per Perego:
Mail: magazyn@akord.poznan.pl
Telefon: (61) 867 74 06
Fax: 61 867 66 29

Door to door Dorel:
Mail: PL-MC-serwis@dorel.eu
Telefon: (32) 246 60 80
Formularz: kliknij tutaj.

Door to door Espiro:
Mail: serwis@babydesign.eu
Telefon: (034) 364 30 53

Door to door Easywalker:
Mail:bok@easywalker.pl

Door to door Baby Monsters:
Mail: serwis@baby-monsters.pl
Formularz: kliknij tutaj.

Door to door Kinderkraft
Formularz: kliknij tutaj.