WAŻNE! W PRZYPADKU NIEPRZEKIEROWANIA NA STRONĘ PŁATNOŚCI PRZELEWY24 – SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI POPRZEZ MESSENGER LUB E-MAIL.
Kiedy otrzymam zamówienie?
Czas kompletowania wynosi 24h (nie wliczając soboty, niedzieli oraz świąt). Zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku. Na to, kiedy otrzymasz zamówienie, składają się różne czynniki.*
Jeżeli wybrałeś przedpłatę, przelew należy dokonać w terminie 4 dni roboczych od złożenia zamówienia. Po upływie tego czasu zamówienie zostanie anulowane.
Czas realizacji liczy się od chwili zaksięgowania płatności.
Czas dostawy to czas od chwili wydania zapakowanej paczki kurierowi do dostarczenia jej Tobie. Większość paczek dociera do naszych klientów następnego dnia roboczego, ale teoretycznie kurier ma dwa dni robocze na dostarczenie przesyłki.
Zwróć uwagę, że wskazujemy cały czas na dni robocze. Oznacza to, że weekendy oraz święta nie są liczone.
Pamiętaj, że czas dostawy zależy nie tylko od formy dostawy, ale również od formy płatności. W przypadku przedpłaty, paczkę przekażemy firmie kurierskiej dopiero po zaksięgowaniu płatności.
Powyższe informacje dotyczą zamówień realizowanych w kraju (tj. Rzeczpospolita Polska). Dla zamówień zagranicznych, czas dostawy jest ustalany indywidualnie, dlatego najlepiej skontaktować się z nami mailowo przed złożeniem zamówienia z dostawą do innego kraju.
*Pragniemy zaznaczyć, iż niestety nie mamy wpływu na jakość usług firm kurierskich, w tym także na tempo realizacji przesyłki.
Realizacja Poza Kolejnością -
Opcję tę możesz wybrać podczas składania zamówienia (w pierwszym kroku zamówienia). Spowoduje ona pilną wysyłkę towaru. W trybie standardowym, w związku z realizacją zamówień zgodnie z kolejnością, czas kompletowania zamówienia zajmuje do dwóch dni roboczych. Jeżeli nie możesz tyle czekać, wybierz opcje Pilnej Wysyłki, a my niemalże natychmiast przystąpimy do realizacji Twojego zamówienia, nie czekając na jego kolejkę. Usługa ta jest dostępna tylko na terenie Polski.
Zamówienia złożone z usługą DPD do godziny 10:00 zostaną zrealizowane tego samego dnia
Zamówienia złożone z usługą Inpost do godziny 12:00 zostaną zrealizowane tego samego dnia.
Zamówienia złożone z usługą odbiór osobisty do godziny 12:00 zostaną zrealizowane tego samego dnia.
Uwaga! W przypadku złożenia zamówienia w sobotę, niedzielę, lub w piątek po godzinie 10:00, zostanie ono zrealizowane w poniedziałek. Jest to związane z godzinami urzędowania przewoźnika.
Usługa jest włączona tylko dla płatności za pobraniem, Przelewem24, imoje.
Koszt usługi:
Zamówienia o wartości 0,01 zł do 100,00 zł -5 zł
Zamówienia o wartości powyżej 100,00 zł - 5% wartości zamówienia
Jakie opcje dostawy są dostępne?
Gotowe zamówienie wyślemy do Ciebie jedną z dostępnych u nas metod. Decydujesz w chwili składania zamówienia. Oferujemy dostawy za pośrednictwem Paczkomatów InPost oraz Kuriera DPD. Zalecamy wybór firmy, której dostawcy w Twoim rejonie są najbardziej solidni.
Czas doręczenia zamówienia dla opcji: kurier DPD, Paczkomaty InPost oraz Paczkomaty InPost Kurier powinien wynosić maksymalnie 48 godzin.
InPost Paczka w weekend
Na czym polega usługa?
Paczkomaty InPost - "Paczka w weekend" jest usługą dodatkową i polega na udostępnieniu przez Pati i Maks możliwości skorzystania z opcji wysyłki podczas Podsumowania zamówienia w koszyku. Jeśli jesteś zainteresowany dostarczeniem paczki w sobotę lub niedzielę - musisz obowiązkowo zaznaczyć tę opcję.
Kiedy mogę złożyć zamówienie z odbiorem w sobotę lub niedzielę?
Usługa jest dostępna na stronie w każdym tygodniu - od środy 16:00 do piątku 10:00. Docelowo będziemy rozszerzać ten zakres nawet do soboty.
Czy mogę zamówić wszystkie produkty?
Z usługi "Paczka w weekend" skorzystać można wyłącznie zamawiając produkty, które mogą zostać umieszczone w Paczomacie InPost. Obowiązują zatem ograniczenia gabarytowe. Przy produktach, gdzie nie ma możliwości dostarczenia do Paczkomatu - nie pojawi się taka opcja.
Kiedy dotrze do mnie paczka? Jak długo będzie oczekiwać?
O dostawie zostaniesz poinformowany smsowo lub w aplikacji bezpośrednio przez InPost. Paczka będzie oczekiwać standardowo 48h od momentu otrzymania powiadomienia z kodem odbioru.
Czy mogę wybrać dzień dostarczenia?
Paczka może być dostarczona w sobotę lub niedzielę. W obecnym momencie nie ma możliwości wyboru dnia.
Jak mogę opłacić zamówienie "Paczka w weekend"?
Płatność za zamówienie z dodatkową usługą odbywa się poprzez Przelewy24. W przypadku, gdy nie zostaniesz przeniesiony do płatności - odezwij się poprzez czat na Messengerze lub e-mail - wygenerujemy dla Ciebie nowy link do płatności.
Czy może się zdarzyć sytuacja, że paczka nie dotrze?
Tak, zastrzegamy taką możliwość ze względu na różne czynniki. W takim przypadku paczka zostanie dostarczona najpewniej kolejnego dnia roboczego.
Koszty przesyłki
Wybierając produkty z opcją darmowej dostawy nie ponosisz kosztów wysyłki. Jeżeli koszty dostawy leżą po Twojej stronie sprawdź, która opcja będzie dla Ciebie najkorzystniejsza.
Pamiętaj, że koszt dostawy jest zawsze niższy przy przedpłacie, ponieważ pobranie to koszt dodatkowy.
FORMA PŁATNOŚCI | WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA 0-389,99 zł | WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA >=399 zł | |
PŁATNOŚĆ PRZELEWEM/PRZLEWY24/IMOJE | 13,99 zł | 0 zł | |
PŁATNOŚĆ PRZELEWEM/PRZELEWY24/IMOJE PŁATNOŚĆ ZA POBRANIEM |
24,99 zł 29,99 zł |
0 zł 0 zł |
|
PŁATNOŚĆ PRZELEWEM/PRZELEWY24/IMOJE PŁATNOŚĆ ZA POBRANIEM |
16,99 zł 19,99 zł |
0 zł 0 zł |
|
PŁATNOŚĆ PRZELEWEM/PRZELEWY24/IMOJE | 0 zł | 0 zł |
Tabelka nie obowiązuje dla produktów wielkogabarytowych. W przypadku produktów wielkogabarytowych o koszty wysyłki wyceniane są indywidualnie w zależności od gabarytu przesyłki.
O odbiorze osobistym przeczytasz tutaj >>
UBEZPIECZENIE PRZESYŁKI
Możesz skorzystać z dodatkowej opcji, jaką jest wykupienie ubezpieczenia przesyłki. Ubezpieczenie to daje Ci gwarancję, że w razie zniszczenia zawartości paczki, bezzwłocznie dokonamy wymiany towaru na nasz koszt.
Szczegóły znajdują się w zakładce Regulamin-"Ubezpieczenie Paczki".
Koszt usługi:
Zamówienia o wartości 0,01 zł do 100,00 zł -9,90 zł
Zamówienia o wartości powyżej 100,00 zł - 10% wartości zamówienia
DPD
Tymczasowo zmieniły się zasady doręczenia - kurierzy mają prawo dostarczać przesyłki pod drzwi i bez podpisu odbiorcy pod warunkiem, że kurier nawiąże wcześniej kontakt z odbiorcą i odbiorca wyrazi zgodę na takie doręczenie. Rozwiązanie to ma zapewnić maksymalna ochronę dla adresata i kuriera podczas doręczenia. Niektóre procedury doręczeniowe podyktowane są jednak wymogami prawnymi i procedurami zdefiniowanymi przez klientów i te wymagają bezpośredniego kontaktu z odbiorcą. W ich przypadku podejmujemy działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa obu stronom.
InPost
InPost wprowadza system odbioru przesyłek kurierskich w oparciu o kod odbioru, aby wyeliminować konieczność składania podpisu na terminalu kuriera. Kod potwierdzający odbiór przesyłki będzie przesłany w wiadomościach statusowych (email lub SMS/aplikacji). Prosimy o podanie kodu kurierowi.
Przesyłki zamówione do Paczkomatów będą czekać na odbiór, jak dotychczas – przez 48h. Po tym okresie nieodebrane przesyłki nie będą odsyłane do Oddziału InPost, ale zostaną zwrócone bezpośrednio do Nadawcy. Analogiczną zmianę InPost wprowadza również dla przesyłek kurierskich.
Zaleca się korzystanie z Paczkomatów InPost. Odbierając paczkę z Paczkomatu® InPost nie musisz dotykać panelu sterującego – możesz otworzyć skrytkę Paczkomatu® zdalnie za pomocą aplikacji InPost Mobile z poziomu smartfona. Aplikacja jest dostępna w sklepach Google Play i App Store.
UWAGA! WAŻNY KOMUNIKAT! Jeśli posiadasz zainstalowaną aplikację oraz jesteś w niej zalogowanym użytkownikiem - powiadomienia SMS zostają zamienione na powiadomienia w aplikacji, zatem oczekując na przesyłkę koniecznie sprawdzaj powiadomienia z aplikacji InPost Mobile oraz sekcję Śledzenie przesyłek w aplikacji:
Nie zezwalając na powiadomienia z aplikacji InPost Mobile lub blokując je możesz nie zauważyć informacji o przesyłce!
Zwrot należności
Zwrot należności za niezreazliowane zamówienie czy też produkt, zostanie wykonany w terminie do 14 dni.
Monitorowanie przesyłki
Każda przesyłka kurierska otrzymuje swój numer, który pozwoli Ci na stronie wybranego przez Ciebie kuriera monitorować co dzieje się z paczką. Po przekazaniu paczek kurierowi wysyłamy do Ciebie numer Twojej przesyłki, czyli numer listu przewozowego.
Ważne informacje dotyczące odbioru paczki
Pamiętaj sprawdzić paczkę przy kurierze i spisać protokół szkody, jeżeli coś budzi Twoje wątpliwości. Jeżeli bez rozpakowania, paczka budzi Twoje wątpliwości, np. z powodu zewnętrznych uszkodzeń lub dźwięku swobodnie poruszających się/potłuczonych przedmiotów masz prawo odmówić przyjęcia paczki. Koniecznie spisz wtedy protokół z kurierem. Jeżeli kurier nie chce spisywać dokumentu lub zaczekać na jej rozpakowanie przypomnij mu, że jego obowiązkiem będzie przyjazd w terminie 7 dni, w celu spisania protokołu. Pomocna może okazać się znajomość imienia i nazwiska kuriera.
Zwracamy Państwu uwagę na skrupulatność, ponieważ niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru przechodzi na Państwa z chwilą jego wydania. Za wydanie towaru uważa się jego powierzenie przez Pati i Maks przewoźnikowi. W przypadku jakichkolwiek problemów niezwłocznie kontaktuj się z nami (w najszybszym możliwym terminie, czyli np. jeżeli problem wystąpił w piątek po godz. 17.00., kiedy nasza obsługa nie była już dostępna, możesz spokojnie zaczekać do poniedziałku lub wysłać nam mail zaraz po zdarzeniu.)!
Uwaga! Uwierzytelnij szkodę w formie zdjęć. Pomocne może okazać się każde zdjęcie, dlatego oprócz sporządzenia protokołu szkody zadbaj o odpowiednie udokumentowanie problemu.Bez protokołu szkody nie mamy możliwości wyciągnięcia konsekwencji związanych z niewłaściwym transportem, dlatego reklamacje mogą zostać rozpatrzone negatywnie.
Uwaga! W przypadku nieuzasadnionej odmowy przyjęcia paczki Klient zostanie obarczony kosztami związanymi z odmową przyjęcia paczki, jakie poniesie firma Pati i Maks D.P. Chocieszyńscy Sp.J.
Dodatkowe opcje
Jeżeli interesują Cię niestandardowe opcje, napisz do nas, a my sprawdzimy, czy uda nam się zrealizować Twoją prośbę.
WAŻNE! W PRZYPADKU NIEPRZEKIEROWANIA NA STRONĘ PŁATNOŚCI PRZELEWY24 – SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI POPRZEZ MESSENGER LUB E-MAIL.
Typy płatności
Przyjmujemy płatności w formie przedpłaty (płatne z góry), płatności kartą lub płatności za pobraniem. Płatność za pobraniem oznacza płatność kurierowi w chwili odbioru paczki. Płatność tylko gotówką.
Przedpłaty możliwe są w formie przelewu na konto, za pośrednictwem Przelewy24. Towar wysyłamy po zaksięgowaniu płatności, dlatego w przypadku opcji Pilna Wysyłka, można płacić za pośrednictwem Przelewy24 nie ma możliwości płatności przelewem tradycyjnym lub w ratach.
Wysyłka towaru następuje po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie. Przypominamy, że nawet w przypadku płatności z tego samego banku, w niektórych przypadkach kwota jest widoczna u nas dopiero następnego dnia roboczego.
Aktualne dane do przelewu krajowego to:
Pati i Maks
D. P. Chocieszyńscy Sp. J.
60-533 Poznań, ul. Polna 40
bank: ING Bank Śląski
nr rachunku: 63 1050 1520 1000 0090 3098 6328
Aktualne dane do przelewu zagranicznego to:
Pati i Maks
D. P. Chocieszyńscy Sp. J.
60-533 Poznań, ul. Polna 40
bank: ING Bank Śląski
Swift: INGBPLPW
Iban: PL63 1050 1520 1000 0090 3098 6328
Tytuł przelewu:
W tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia. W przypadku podania innego niż wskazany tytułu przelewu, realizacja zamówienia może zostać wydłużona, w powodu konieczności odszukania i połączenia wpłaty z odpowiednim zamówieniem.
Przelewu należy dokonać w terminie 5 dni roboczych od złożenia zamówienia. Po upływie tego czasu zamówienie zostanie anulowane.
Płatność w internecie odbywa się przy pomocy tej samej karty co w zwykłym sklepie (karta debetowa, kredytowa, przedpłacona oraz wirtualna). Płatność kartą to jedno z najszybszych i najprostszych rozwiązań dostępnych w sklepie internetowym. Wystarczy kliknąć na posiadaną kartę (VISA/MasterCard) oraz wypełnić dane dotyczące karty karty płatniczej, potwierdzając tym samym jej posiadanie.
W naszym sklepie oferujemy również płatność przy pomocy Blik-a, dostępną w aplikacji mobilnej Alior Banku, Banku Millennium, Santander Bank Polska, ING Banku Śląskiego, mBanku, PKO Banku Polskiego, Getin Banku, a także T-Mobile Usługi Bankowe, Orange Finanse, Raiffeisen Polbank, Credit Agricole i Bank Pekao S.A. Aby dokonać płatności, wybierz "płatność BLIK", przepisz kod z aplikacji banku i kliknij "zapłać". Na końcu potwierdź transakcję PINem w aplikacji banku.
Oferujemy szybki zakup towaru na raty w systemie ratalnym Santander Consumer Finanse S.A. Jeżeli chcesz poznać szczegóły, skontaktuj sie z nami.
Pay Po to metoda płatności, dzięki której klient ma możliwość otrzymać i sprawdzić towar przed dokonaniem zapłaty. Dostępne są dwie możliwości uregulowania należności - albo poprzez spłatę całej kwoty w ciągu 30 dni lub poprzez rozłożenie płatności na 4 niskooprocentowane raty. Płatności dokonuje się zwykłym przelewem bankowym, przkazem pocztowym lub za pomocą szybkich płatności online.
Klient ma 30 dni na opłacenie zakupów, w tym czasie RRSO wynosi 0%, także klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów. Jeśli zdecyduje się spłacać zakup w 4 ratach, to oprocentowanie zależy przede wszystkim od kwoty transakcji i wynosi średnio ok. 20%. O kosztach ewentualnych rat, klient jest informowany już w drugim kroku płatności przez PayPo, w potwierdzeniu sms otrzymuje informację, że ma 30 dni na spłatę 0% a potem 4 raty z informacją o RRSO. O kosztach informowany jest jeszcze dwukrotnie, w mailu z podsumowaniem oraz w umowie pożyczki. Dodatkowo w panelu, do którego się loguje na bieżąco może sprawdzić kiedy mija termin spłaty oraz jak kształtują się raty.
Więcej informacji o usłudze znajdziesz tutaj.
Twisto to sposób na przesunięcie płatności za dokonane zakupy aż do 45 dni! Chcesz złożyć zamówienie, ale nie masz zamiaru czekać do wypłaty? A może wolisz sprawdzić produkt zanim za niego zapłacisz? Właśnie w takim celu powstało Twisto!
Po zarejestrowaniu konta w Twisto możesz przesunąć w czasie płatności za zakupy nawet do 45 dni. Masz szansę skorzystać z odroczonych płatności również bez zakładania konta – w takiej sytuacji masz 30 dni na spłatę należności.
Z płatnościami Twisto nie masz limitu na kwotę zakupu – wystarczy, że założysz aplikację i możesz dzięki niej obserwować swoje zakupy oraz płatności do uregulowania. Jeżeli nie chcesz instalować aplikacji w telefonie, to bez problemu sprawdzisz wszystkie informacje online, po zalogowaniu na swoje konto. Na koniec miesiąca otrzymasz powiadomienie mailowe oraz w aplikacji z informacją o swoich zakupach, które należy opłacić. Od tej chwili masz jeszcze 15 dni na zapłatę wszystkich należności.
Szczegółowe informacje o płatnościach Twisto znajdziesz tutaj.
Zmiana typu płatności
Zmiana typu płatności nie zawsze jest możliwa. Po nadaniu paczki nie mamy już możliwości zmiany formy płatności. Jeżeli zmieniłeś zdanie, powiadom nas jak najszybciej, a my poinformujemy Cię, czy jest taka możliwość. Pamiętaj, że w przypadku rezygnacji z przedpłaty, zwrot należności dokonywany jest najszybciej jak to możliwe, najpóźniej w terminie 14 dni.
Faktura
Na życzenie Klienta wystawiamy fakturę. Faktura wysyłana jest drogą elektroniczną do 7 dni na maila podanego w zamówieniu.
Karta Podarunkowa
W sklepie internetowym Pati i Maks możliwa jest realizacja płatności za pomocą E-Kart Podarunkowej Pati i Maks (do zakupienia tutaj). Szczegóły w zakładce: "Regulaminy".