Zakupy mogą być prostsze, jeżeli poznasz funkcjonalności w naszym sklepie. Znajdziesz tutaj kilka praktycznych wskazówek.

Dostępne są 4 sposoby składnia zamówienia:

Bez rejestracji - najszybsza wersja składana zamówienia. Nie ustalasz hasła do konta, ale przy kolejnym zamówieniu ponownie będzie trzeba wpisać wszystkie dane. Masz 30 dni na zwrot lub wymianę.


Z rejestracją - najwygodniejsza wersja składania zamówienia. Ustalasz hasło do konta, dzięki czemu w przyszłości wpisywanie danych nie będzie konieczne. Wystarczy się zalogować. Masz 60 dni na zwrot lub wymianę.


Telefonicznie - funkcjonalna forma składania zamówienia. Umożliwi Ci robienie zakupów nawet jeżeli masz zajęte ręce, np. jadąc samochodem lub gotując. Możesz zamówić rozmowę przez naszą stronę internetową lub zadzwonić na infolinię. Opowiemy Ci wszystko, sprawdzimy i wyjaśnimy, a Ty tylko podejmiesz wszystkie decyzje. Całą robotę zrobimy za Ciebie. Ta forma składania zamówienia bywa czasochłonna, ale pozwala to na dokładne ustalenie szczegółów zamówienia. Po złożeniu zamówienia otrzymujesz prośbę o potwierdzenie zamówienia, bez którego zamówienie nie może być zrealizowane.

Mailowo - praktyczna i klasyczna forma składania zamówienia. Napisz do nas wiadomość na wskazany adres mailowy. Pamiętaj o podaniu adresu do wysyłki, dokładnym określeniu produktu, który zamawiasz oraz formy płatności. Jeżeli zabraknie jakiejś informacji, skontaktujemy się z Tobą. Czym dokładniejsza wiadomość, tym lepiej, a podanie numeru telefonu do kontaktu przyśpieszy ewentualne dookreślanie szczegółów.

1. Wybierz produkty, które Cię interesują.
2. Dodaj do koszyka wybrane produkty.
3. Zamieść komentarz do zamówienia, jeżeli masz do nas prośbę lub pytanie.
4. Oczekuj na kontakt w sprawie wpisanego przez Ciebie komentarza lub produktów niedostępnych w chwili składania zamówienia.
5. Oczekuj na Powiadomienie o wysyłce.
6. Po otrzymaniu powiadomienia oczekuj na dostawę do domu lub Paczkomatu.

Wyszukiwarka
Jeżeli wiesz czego szukasz, albo znasz jakąś wskazówkę, np. fragment nazwy, wpisz go w wyszukiwarkę. Jeżeli wyszukiwarka nie znajdzie tego czego szukasz, nie zawsze oznacza to, że tego nie mamy. Poszukaj produktu w kategoriach lub zapytaj naszą obsługę.

Kategorie
Korzystaj z kategorii, aby zawęzić zakres poszukiwań, jeżeli jeszcze nie wybrałeś modelu, ale wiesz o jakim przeznaczeniu produktu szukasz.

Filtry
Kiedy już zaczniesz szukać produktu, zaznacz parametry, które Cię interesują, np. typ składania wózka, interesujący Cię kolor, wiek dziecka, albo rozmiar… W zależności od typu produktu znajdziesz różne opcje do zaznaczania, dzięki skrupulatnej pracy naszego zespołu. Wielomiesięczna analiza potrzeb pozwoliła nam skupić się na najbardziej poszukiwanych cechach. Jeżeli zabrakło ważne dla Ciebie filtru, napisz o tym tutaj.


Warianty
Pamiętaj, że szeroka oferta nie ogranicza się do jednego modelu, a więc kiedy oglądasz produkt może on być dostępny w różnych wersjach, kolorach, rozmiarach. Warto więc obejrzeć zdjęcia, sprawdzić ceny poszczególnych opcji i dobrze dobrać rozmiar.

Inspiracje
Zakładka pełna inspirujących zdjęć, podzielonych na tematyczne grupy. Pomysły na aranżacje, czy praktyczne dodatki są bliżej niż myślisz.

Blog
Oczekujesz na dziecko lub masz dziecko, a może ktoś w rodzinie ma dziecko. Masz zadanie, ale nie wiesz o co chodzi i czym się kierować? Dla ciebie jest blog! Mamy ogromne doświadczenie i regularnie spotykamy się z pewnymi pytaniami z Waszej strony. Staramy się w każdym tygodniu rozjaśniać interesujące Was kwestie w postaci ciekawych artykułów. Bez owijania w bawełnę pędzimy z pomocą i opisujemy, tłumaczymy zagadnienia z różnych sfer życia.

Zakładki
W górnej części strony stworzyliśmy zakładki. Wśród nich oprócz omówionych wyżej Inspiracji i Bloga, znajdują się również: Pomysł na prezent, Nowości, Promocje Wyprzedaż, Marki. Mają one pomóc Ci w odnalezieniu tego czego najbardziej potrzebujesz! Nie wiesz co kupić na prezent? Szukaj wśród Pomysłów na prezent . Interesują Cię aktualne trendy lub innowacje? Nowości to zakładka dla Ciebie. Jeżeli jesteś łowcą okazji koniecznie sprawdź co znajdziesz na Wyprzedaży lub w Promocji.

W tej sytuacji należy skontaktować się z obsługa sklepu internetowego, w celu wyjaśnienia sytuacji.

Jeżeli nie potrzebujesz teraz rzeczy, która wpadła Ci w oko, to idealnym rozwiązaniem jest Schowek. Klikając przy produkcie serduszko, możesz schować go w schowku*, a więc będzie zawsze pod ręką i nie będzie trzeba go szukać, np. aby pokazać przyjaciółce lub mężowi. Jeżeli już ustalicie dokładnie listę zakupów, z łatwością dodacie wybrane pozycje do Koszyka. Chcąc sprawdzić co masz w Schowku, przejdź do niego klikając ikonę w prawym górnym narożniku.
*Dodanie produktu do schowka nie oznacza, że produkt jest zarezerwowany dla Ciebie. Może go kupić inny klient. Następnym razem kiedy wejdziesz na naszą stronę może być już niedostępny. 

Od 27.03.2020r do odwołania nie ma możliwości łączenia zamówień oraz dokładania produktów ze względu na wzmożony ruch w sklepie interentowym. Poza tym okresem istnieje możliwość edytowania zamówień. 

Tak. Zapewniamy, że dane są tylko dla nas i nie udostępniamy ich osobom trzecim, ani Partnerom Pati i Maks.

Nie! To nie jest opcja automatyczna. Mailing jest wysyłany tylko na życzenie, a więc musisz się do niego zapisać. Taką zgodę możesz wyrazić podczas składania zamówienia lub wypełniając odpowiednią rubrykę na naszej stronie głównej, ale nie jest to Twój obowiązek.

Nie warto się stresować! Zakupy powinny być przyjemnością. Jeżeli masz wątpliwości albo wahasz się, to najlepiej zamów i obejrzyj produkt na żywo. Możesz go odesłać w terminie do 60 dni. Szczegóły zwrotów i wymiany znajdziesz tutaj.


To produkty wyprzedawane, po raz ostatni znajdujące się w naszym asortymencie, oferowane w atrakcyjnych, obniżonych cenach. W ofercie znajdują się pełnowartościowe końcówki kolekcji, produkty posezonowe oraz wycofywane z asortymentu. Produkty wyprzedażowe niekiedy mogą być przykurzone, posiadać wgniecione lub lekko pęknięte opakowania. Zawarte w produkcie baterie mogą być wyczerpane.

Jesteśmy w kontakcie!
Korzystaj aktywnie z zakładki kontakt. Możesz napisać do nas maila, zadzwonić na naszą infolinię, wysłać list lub odwiedzić dowolny oddział sklepów stacjonarnych.

Reklamujemy
W razie wątpliwości, możesz zgłosić reklamacje, a my od razu się nią zajmiemy. Traktujemy priorytetowo problemy naszych klientów i z pełnym zaangażowaniem szukamy rozwiązania. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Reklamacje.

Ciesz się radością wybierania, a my zajmiemy się resztą, tak abyście mogli spokojnie wyposażyć swoje dziecko w potrzebne akcesoria. 
Wszystkie informacje są podane na stronie, a każdy produkt oznaczamy, tak, aby było Ci łatwiej odnaleźć to czego szukasz.

Pamiętaj, że jeżeli tylko pojawi się jakakolwiek trudna dla Ciebie kwestia, chętne pomożemy Ci korzystając z naszych 25lat doświadczenia i szerokiej oferty produktowej.