Czasami trzeba coś zobaczyć na żywo, a innym razem po prostu zmieniamy zdanie. My to bardzo dobrze rozumiemy, więc oprócz ustawowych 14 dni na zwrot lub wymianę dajemy Wam do wyboru 30 lub 60 dni na zwrot. Szczegóły znajdują się poniżej.


W sklepie internetowym www.patiimaks.pl każdemu przysługuje 
30 dni na zwrot lub wymianę towaru. Każdemu, bo nie sprawdzamy kim jesteś, ani co robisz, wystarczy zrobić zakupy na dowolną kwotę w dowolnym terminie. 


Szybko i wygodnie możesz uzyskać 
60 dni na zwrot lub wymianę. Wystarczy, że się zarejestrujesz.
To 
naprawdę proste! Skoro i tak składasz zamówienie, wybierz opcję rejestracji. Wtedy wystarczy ustalić hasło i gotowe! Pozostałe czynności nie różnią się niczym od tych, które musisz wykonać przy zakupach bez rejestracji! Pamiętaj, nie musisz zapisywać się do naszego newslettera, kiedy się rejestrujesz.

Termin 30 lub 60 dni określa ostatni dzień na zgłoszenie chęci zwrotu. Następnie w ciągu 14 dni towar musi zostać dostarczony do sklepu. Wymiana, czyli odesłanie innego produktu lub zwrot pieniędzy nastąpi niezwłocznie od daty, kiedy otrzymamy od Ciebie towar, nie później niż w terminie 14 dni. Zwroty "30 dni" i "60 dni" dotyczą wyłącznie asortymentu zakupionego bezpośrednio w naszym sklepie, a zatem nie obejmują produktów z rynku wtórnego. Zwrot towaru przysługuje osobie, która dokonała zamówienia w naszym sklepie. 

Wymiany towaru możesz dokonać również w naszych sklepach stacjonarnych w Poznaniu (ul. Polna 40) i Gorzowie Wielkopolskim (ul. Targowa 9A).






Zwrot należności za niezrealizowane zamówienie czy też produkt, zostanie wykonany w terminie do 14 dni. 



Wymiana w ciągu 14 dni od chwili odebrania paczki przebiega na warunkach określonych szczegółowo w Ustawie. 

Klient ma prawo wymiany w ciągu 14 dni. Czas ten liczy się od dnia, w którym Klient lub upoważniona przez Klienta osoba (nie może to być jednak kurier firmy przewozowej), otrzymał ostatni zamówiony produkt. 

Aby skorzystać z możliwości wymiany towaru, Klient musi poinformować o tym fakcie firmę Pati i Maks np. formie pisemnej np. listownie lub za pomocą poczty elektronicznej w ciągu 14 dni. W tym celu Klient skorzystać może z formularza odstąpienia od umowy załączonego do zamówienia, co jednak nie jest obowiązkowe. Klient ponosi koszty związane z dostawą towaru do Sprzedawcy.  

Zwroty dotyczą wyłącznie asortymentu zakupionego bezpośrednio w naszym sklepie, a zatem nie obejmują produktów z rynku wtórnego. Zwrot towaru przysługuje osobie, która dokonała zamówienia w naszym sklepie.

Wysyłając towar do Pati i Maks pamiętaj o wyborze najtańszego z możliwych środków transportu. Po otrzymaniu produktu oraz pozytywnej weryfikacji jego zgodności z warunkami wymiany, niezłocznie zostanie wysłany towar ustalony z Klientem.


Kto ponosi koszty zwrotu towaru?
  

Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 

Prosimy w ciągu 14 dni od dnia deklaracji wymiany, odesłać przesyłkę zwrotną na następujący adres:

Pati i Maks, ul. Polna 40, 60-533 Poznań

Wymiana nie jest możliwa jeżeli towar został użyty w zakresie wykraczającym poza zwykły zarząd oraz w innych przypadkach określonych w przepisach.

W przypadku wymiany dziecięcego fotelika samochodowego klient zobowiązany jest do pisemnego potwierdzenia, że fotelik nie brał udziału w kolizji lub wypadku drogowym. Stosowny druk Oświadczenia można pobrać tutaj.

Pouczenie o odstąpieniu od umowy.

Klient ma prawo odstąpienia od umowy – bez podania przyczyny - w ciągu 14 dni. Czas ten liczy się od dnia, w którym Klient lub upoważniona przez Klienta osoba (nie może to być jednak kurier firmy przewozowej), otrzymał ostatni zamówiony produkt.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować o tym fakcie firmę Pati i Maks np. w formie pisemnej np. listownie lub za pomocą poczty elektronicznej. W tym celu Klient skorzystać może z formularza odstąpienia od umowy załączonego do zamówienia, co jednak nie jest obowiązkowe.

Aby odstąpienie od umowy było skuteczne, Klient musi poinformować o tym fakcie Pati i Maks w ciągu 14 dni.


Konsekwencje odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy, wysyłając towar do Pati i Maks pamiętaj o wyborze najtańszego z możliwych środków transportu. Po otrzymaniu produktu oraz weryfikacji, w przypadku potwierdzenia zasadności odstąpienia od umowy, zwrot pieniędzy nastąpi w ten sam sposób, w jaki wpłynęła do nas płatność - z wyjątkiem płatności za pobraniem oraz w przypadku innych ustaleń, najszybciej jak to możliwe. Pati i Maks zastrzega sobie prawo do wstrzymania zwrotu, aż do momentu otrzymania towaru lub też potwierdzenia odesłania tegoż towaru.

Prosimy w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy odesłać przesyłkę zwrotną na następujący adres:
Pati i Maks, ul. Polna 40, 60-533 Poznań


Kiedy możesz odstąpić od umowy?

I. Kiedy chcesz wymienić produkt na inny.
II. Kiedy pomylisz się, składając zamówienie.
III. Kiedy po prostu się rozmyślisz.

Zwrot jest skuteczny, tylko jeśli zachowany został termin 14 dni. Zwrot jest nieskuteczny jeżeli towar został użyty w zakresie wykraczającym poza zwykły zarząd oraz w innych przypadkach określonych w przepisach.

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży dziecięcego fotelika samochodowego klient zobowiązany jest do pismenego potwierdzenia, że fotelik nie brał udziału w kolizji lub wypadku drogowym. Stosowny druk Oświadczenia można pobrać tutaj. 

Koniec pouczenia o odstąpieniu od umowy.

Zwrot lub wymiana po 14 dniach nie jest równoznaczne z odstąpieniem od umowy, którego warunki określiła szczegółowo Ustawa. Poniżej wyjaśniamy szczegółowo wszelkie kwestie z tym związane. Informacje można znaleźć również w naszym Regulaminie, albo dopytać obsługę sklepu.

Warunki zwrotu lub wymiany w dniu późniejszym niż 14-y dzień od otrzymania zamówienia:

1. Towar oraz jego opakowanie muszą być nowe i w stanie niezmienionym

2. Towar musi być kompletny

3. Towar nie może być przeterminowany

4. Towar musi posiadać wszystkie metki, naklejki, oznaczenia oraz instrukcje przypięte oryginalnie przez Producenta.

5. Towar musi posiadać oryginalne zabezpieczenia takie jak np. folie zabezpieczające, plomby zabezpieczające itp.

6. Klient musi posiadać paragon zakupu lub numer zamówienia

7. Klient ponosi koszty związane z dostawą towaru do Sprzedawcy

8. Klientowi nie są zwracane koszty dostawy towaru do Klienta

9. Wymiana następuje na dowolny inny produkt.

10. Koszty dostawy wymienionego produktu do Klienta, ponosi Klient.

11. Niezależnie od kwoty zwrotu wynikającej ze zwrotu lub wymiany, zwrot należności dokonywany jest najszybciej jak to możliwe, najpóźniej w terminie 14 dni od daty powzięcia decyzji o zgodzie na zwrot lub wymianę.

12. Ze względów zdrowotnych i higienicznych, zwrotowi i wymianie nie podlegają produkty, w przypadku których istnieje ryzyko, że zostały użyte przez Klienta, a których użytkowanie przez różnych użytkowników może prowadzić do zagrożenia zdrowia lub życia, takie jak np. laktatory bez separacji mediów.

13. Zwrotowi lub wymianie nie podlega Towar oznaczony jako „Wyprzedaż”

14. Zwrotowi lub wymianie nie podlega Towar lub Usługa, której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

15. Zwrotowi lub wymianie nie podlega Towar lub Usługa, której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

16. Zwrotowi lub wymianie nie podlega Towar lub Usługa ,w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

17. Zwrotowi lub wymianie nie podlegają foteliki samochodowe.




Zwrot towaru przysługuje osobie, która dokonała bezpośrednio u nas zamówienia.