Wymiana Towaru

Jeśli zmienisz zdanie możesz wymienić nieużywany produkt w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zakupu. W przypadku fotelików samochodowych wymiany można dokonać w terminie 3 dni kalendarzowych od daty zakupu. By dokonać wymiany niezbędny będzie oryginał paragonu kasowego lub faktury VAT. Nie dokonujemy wymiany artykułów używanych, produktów ze zniszczonym opakowaniem lub zdekompletowanych, produktów przeterminowanych oraz produktów wykonanych na indywidualne zamówienie, np. materacy w niestandardowym wymiarze.

Szczegółowe zasady wymiany znajdują się poniżej.

Zwroty towarów

Jeśli zmienisz zdanie lub nie będziesz w pełni zadowolony ze swoich zakupów, możesz zwrócić nieużywany produkt w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zakupu. W przypadku fotelików samochodowych zwrotu można dokonać w terminie 3 dni kalendarzowych od daty zakupu. By dokonać zwrotu niezbędny będzie oryginał paragonu kasowego lub faktury VAT. Zwrot zostanie dokonany w tej samej formie płatności, jaką dokonano zakupu (np. przy zwrocie zakupów płaconych karta kredytową niezbędna będzie karta kredytowa, która dokonano płatności). Nie przyjmujemy zwrotów artykułów używanych, produktów ze zniszczonym opakowaniem lub zdekompletowanych, produktów przeterminowanych produktów wykonanych na indywidualne zamówienie, np. materacy w niestandardowym wymiarze, produktów zakupionych w ramach akcji, której regulamin nie pozwala na zwrot towaru oraz Kart Podarunkowych Pati i Maks.

Szczegółowe zasady zwrotu znajdują się poniżej. 

Szczegółowe warunki wymiany lub zwrotu

1. Towar oraz jego opakowanie muszą być nowe lub w stanie niezmienionym, czyli zgodnym ze stanem w chwili zakupu.

2. Towar musi być kompletny lub w stanie niezmienionym, czyli zgodnym ze stanem w chwili zakupu.

3. Towar nie może być przeterminowany.

4. Towar musi posiadać wszystkie metki, naklejki, oznaczenia oraz instrukcje przypięte oryginalnie przez Producenta

5. Towar musi posiadać oryginalne zabezpieczenia takie jak np. folie zabezpieczające, plomby itp.

6. Klient musi posiadać paragon lub fakturę, lub kopię paragonu, lub faktury.

7. Wymiana następuje na dowolny inny produkt tej samej lub większej wartości.

8. Niezależnie od kwoty zwrotu, zwrot dokonywany jest w tej samej formie, w jakiej dokonana została płatność.

9. Ze względów zdrowotnych i higienicznych, zwrotowi i wymianie nie podlegają produkty w przypadku których:

- istnieje ryzyko, że zostały użyte przez Klienta,

- użytkowanie przez różnych użytkowników może prowadzić do zagrożenia zdrowia lub życia, tj. laktatory bez separacji mediów.

10. Zwrotowi lub wymianie nie podlega Towar lub Usługa, której przedmiotem świadczenia:

- jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

- jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,

- są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

11. Zwrotowi lub wymianie podlegają produkty objęte Promocją lub Wyprzedażą, chyba, że Regulamin Promocji świadczy inaczej.

12. Zwrotowi lub wymianie na ekwiwalent pieniężny nie podlega Karta Podarunkowa.

13. Zwrot lub wymiana fotelika samochodowego możliwa jest wyłącznie po złożeniu przez klienta pisemnego oświadczenia o tym, że fotelik nie brał udziału w kolizji lub wypadku drogowym.

 


Prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni


Prawo to nie dotyczy zakupów w sklepach stacjonarnych.