Anex IQ – wózek przyszłości

Porady

Anex IQ – wózek przyszłości

 

          Pamiętacie, jak kiedyś wyglądały wózki? Olbrzymie koła, amortyzacja na tyle duża, że można ze spokojem wjechać nim na Śnieżkę, a wiklinowa gondola dodawała nie tylko wentylacji, ale i uroku. Nie mówiąc już o tym, że potrafiły zająć cały przedpokój.

          Obecne wózki, musicie przyznać, są już bardziej przyjazne w użytkowaniu. Posiadają skrętne koła, regulowaną rączkę, składane stelaże. Ba, niektóre potrafią zająć miejsca mniej niż walizka! Nie mówiąc już o wzornictwie, innych dodatkowych funkcjach czy opcjonalnych akcesoriach. Wózki zaczęły się specjalizować. Chcecie wózek na teren? Proszę bardzo, mamy tutaj wózek ze świetną amortyzacją i dużymi kołami. Szukacie wózka biegowego? Nie ma co się martwić, trójkołowy wózek będzie strzałem w dziesiątkę. Przykładów można mnożyć i mnożyć.

          Nasuwa się więc pytanie zadawane przez wielu rodziców: czy istnieje wózek idealny? Być może jeszcze nie, ale do perfekcji niewiele mu brakuje. Mowa tutaj o wózku Anex IQ.

          Firma Anex długo znajduje się na polskim rynku dziecięcym i jest bardzo dobrze kojarzona. Zasłynęła takimi modelami jak Cross czy Sport, umocniła swoją pozycję produktami E/Type czy Air-X, a teraz odważnie stawia kroki do przodu i pokazuje nam wózek przyszłości, czyli Anex IQ.

          Powiedzcie mi wprost, ilu z Was, posiadając wózek 2w1, po okresie 1,5-2 lat kupuje małą, lekką spacerówkę, bo ta z zestawu 2w1 jest za duża i za ciężka? Dam sobie rękę uciąć, że będzie to zdecydowana większość. A jeśli Wam powiem, że możecie mieć kompaktowy wózek 2w1, który następnie możecie przerobić na kompaktową „samolotówkę” (tzw. „buggy”), nie tracąc na amortyzacji? Jeżeli mam Waszą uwagę, to zapraszam Was na recenzję wózka Anex IQ.

          Zacznijmy od gondoli. Wizualnie sprawia wrażenie małej i wystarczającej na maksymalnie 4 miesiące, aczkolwiek wymiary materaca (30 cm x 74 cm) sprawiają, że wystarczy na spokojnie do momentu, w którym dziecko będzie się podnosić. Mamy możliwość rozbudowania daszka, mamy również olbrzymią wentylację w postaci wypinanego panelu z przodu gondoli oraz wywijanego materiału w daszku. Natomiast najciekawszym bajerem jest możliwość złożenia gondoli nie tylko na płasko, ale również w pół! Czyni to ją jedną z najmniejszych gondol po złożeniu.

          Ciekawie zaprojektowane zostało zawieszenie w tym wózku. Oprócz standardowych amortyzatorów na przednich, jak i tylnych kołach Anex postanowił zainstalować dodatkowe amortyzatory w środku ramy. Rozwiązanie to działa bardzo dobrze i potrafi zawstydzić niejeden wózek terenowy.

          Mniej więcej po okresie 6 miesięcy przesiadamy się na spacerówkę. Możemy jej używać przodem i tyłem do rodzica, mamy również możliwość położenia na płasko. Daszek możemy przedłużyć, by zapewnić dodatkową osłonę dla dziecka. Na plecach znajduje się materiał, który możemy wypiąć, zyskując całkiem sporą wentylację. Podnóżek posiada siatkę, dzięki której łatwiej będzie utrzymać go w czystości. W zależności którą wersję wybierzemy, spacerówka posiada klasyczne (Basic) bądź magnetyczne klamry (Premium).

          No i teraz przechodzimy do najważniejszej rzeczy, czyli możliwości przekształcenia wersji spacerowej na wersję „buggy”. W poprzedniej edycji mieliśmy do tego dedykowany klucz, którym musieliśmy odkręcić kilka śrub. W najnowszej wersji wystarczy tylko wcisnąć kilka przycisków, przełożyć rączkę większą na mniejszą, zwęzić ramę, ponownie wcisnąć kilka przycisków i prawie gotowe! Następnie trzeba tylko wpiąć podnóżek, założyć materiał spacerówki, zapiąć daszek i tyle. Koła, wedle naszych potrzeb, zostawiamy duże lub wymieniamy na małe. Raptem 2-3 minuty i gotowe. Zyskujemy dzięki temu wózek spacerowy, który po złożeniu zmieści się do luku bagażowego, a nie tracimy na amortyzacji. Sytuacja win-win.

          Wspomniałem wcześniej o wersji Basic oraz o wersji Premium. Między nimi nie ma dużych różnic, są one tylko kosmetyczne. Stelaż w kolorze czarnym znajduje się w wersji Basic, w Premium stelaż jest anodyzowany z lekkim, srebrnym odcieniem. Klamry do pasów wewnętrznych są magnetyczne w wersji Premium, w tańszej wersji są klasyczne, na klik. Największa różnica jest w rączce „buggy”, która to posiada eko-skórę w droższej, a piankę w tańszej edycji. Tapicerka Basic posiada dwa kolory do wyboru: Nyx (czarny) oraz Sienna (beżowo-brzoskwiniowy), natomiast Premium ma cztery opcje do wyboru: Teddy (brąz), Pure (jasnoszary melange), Smoky(czarny) oraz Richi (butelkowa zieleń).

 

          Właśnie ta możliwość transformacji z większego wózka na mniejszy czyni Anexa IQ wózkiem unikatowym na skalę całej branży.  Swoją innowacją, designem i prostotą w obsłudze potrafi zadziwić wielu rodziców. Wystarczy się z nim tylko „zaprzyjaźnić”, by potem cieszyć się swobodą podróżowania ze swoim dzieckiem. Czy czegoś mu brakuje? Na chwilę obecną nie robi kawy, ale kto wie, co będzie w przyszłości.

Link do produktu: https://patiimaks.pl/produkt/60190-24691-wozek-2w1-iq-anex.html

zostaw komentarz

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany. Wymagane pola są zaznaczone.

Najchętniej
czytane wpisy
Anekke - najmodniejsze torebki na jesień i zimę 2021
2023-01-11
Jaki fotelik dla noworodka wybrać? Zapoznaj się z naszym rankingiem fotelików...
Więcej
Anekke - najmodniejsze torebki na jesień i zimę 2021
2022-03-17
10% rabatu na wózki dziecięce
Więcej
Anekke - najmodniejsze torebki na jesień i zimę 2021
2022-03-21
prezent na zajączka dla dziecka
Więcej