Jesteśmy firmą rozwijającą się. Zatrudniamy od ponad 25 lat. Ilość zatrudnionych rośnie, w związku z czym prowadzimy stałą rekrutację przez cały rok, szukając kolejnych osób, które zwiążą się z nami na długi czas. Oferujemy stabilne zatrudnienie i szukamy osób zaangażowanych, które będą chciały rozwijać się z nami. Średni czas zatrudnienia wynosi u nas 6 lat, a najdłużej zatrudnieni pracowali u nas lat 20.  Zajmujemy się sprzedażą artykułów dla dzieci, ale to nie jest praca tylko dla kobiet. Sprzedajemy akcesoria, zabawki, ale również meble, wózki i foteliki itd. Prowadzimy wypożyczalnię. Organizujemy eventy dla dzieci. Aby to robić musimy zamawiać, przyjmować, sprzedawać towar, a to wymaga wielu dodatkowych i niewidocznych dla klienta czynności.



Prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem na adres [email protected] List motywacyjny nie jest obowiązkowy. Jeżeli będziemy zainteresowani odezwiemy się. Jeżeli nie odezwiemy się w ciągu dwóch tygodni, to znaczy, że nie jesteśmy zainteresowani. W temacie wiadomości podaj interesujące Cię stanowisko.


Oprócz standardowych szkoleń wymaganych w Polsce  od pracodawców, organizujemy szkolenia dodatkowe, takie które pokazują procedury, pomagają w pracy, pozwalają na lepsze poznanie produktów oraz  środowiska pracy. Na bieżąco przypominamy o zasadach obowiązujących w firmie. Spotkania, zebrania i szkolenia odbywają się cyklicznie i na prośby indywidualnie każdego z pracowników.

Od pierwszego dnia nauka nieustannie polega na czerpaniu wzoru z osób z większym stażem pracy. Każdego dnia w początkowej fazie pracy, nowa osoba ma przypisanego opiekuna. Nowozatrudnionego doucza osoba o największym doświadczeniu na tym stanowisku. Na ile, dana osoba skorzysta z każdego dnia pracy, aby wdrożyć się do niej, zależy od jej zaangażowania, tego na ile będzie zadawać pytania i próbować, czyli podejmować działanie. Oprócz tego w wciągu 2 tygodni od zatrudnienia staramy się przeprowadzić wszystkie szkolenia dot. zasad pracy na danym stanowisku, np. doradca klienta odbywa m.in. szkolenie z jakości obsługi i poznaje nasze standardy obsługi klienta.

W każdym miesiącu pojawiają się różne szkolenia do wyboru. Każdemu dajemy możliwość indywidualnych rozmów z przełożonymi, nie tylko z bezpośrednim kierownikiem, w celu zadawania pytań i rozwiewania wątpliwości. 



 

 







Prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem na adres [email protected]

Szczegółowe informacje o pozostałych stanowiskach już wkrótce.